Billös?

Igår kom mor och far in till stan så hela familjen var iväg och hälsade på momma!
På vägen hem efter lite mat så small det till i pappas bil. Hände inget. Sedan small det igen och då såg man hur det rullade något efter oss på vägen.
Så gick det till när pappas andra bil gav upp. Också. Och det var då en himla tur det hände inne i staden, så det inte blev något mitt ute i skogen på vägen hem, då had de kunnat bli ståendes.
Och så var det tur att Danne är borta och jobbar, så de kunde ta vår bil hem.


Bärgning

Sen fick svärfar komma och hämta oss för jag hade hjärtinfarkt igen. Har kommit på vad det är.
Stress. Och lite ångest på det.
Men nu på måndag blir jag äntligen klar med Miroi-studierna, så jag hoppas lite lättar.
Sen så är det den där praktiken. Jag vill ju gärna veta nu hur, när, vart, med vem jag ska jobba.
Ska väl lösa sig det med. Danne skulle inte bort på jobb något under min APU, så det är ju bra.
Tänk att han bara varit borta i fem dagar nu, det är hela sex dagar kvar!

Ikväll ska jag jobba lite, sen blir det helgmys med bara Moltas och läxböckerna.

Dagens Hipstamatics:


























KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: