Årets mörka tid

Där ute finns tiden som stjäl våra liv...

Vi får väl se hur länge det tar för Ö-bostäder nu då när det gäller min felanmälan på eluttaget i köket.
Som tur vad var det inte micron som strejkade när den skulle värma min mat, och tur var väl det!
Det är bara elen det är fel på, så nu hoppas jag bara på att det inte är något elfel som tar eld eller något, för då blir man utan bostad, om man tänder eld på en hyresrätt...
Jaja, vi får väl se.

Jag fick en ny datastol av lillebror i helgen. Eller han använder den inte, så den tog mest plats. Superbra, då jag använt en skön fåtölj som datastol förut. Lite för låg så jag ansträngde ryggen som satan med den.
Men nu har jag en riktig och skön datastol, lite för hög. Så nu kanske vi måste köpa ett nytt skrivbord så jag når ner till tangentbordet?
Så jag tog och lade in min kära fåtölj på Blocket. Inte ens en timma gick, så hade jag blivit av med den.

Nu kom Danne hem från jobbet. Jag har försökt sitta med massa uppgifter i skolan, men nu är jag bra nog less. Tur det var mycket eget arbete den här veckan!


Moltas tröstade min huvudvärk igår


Ett stort grattis önskar vi till kompisarna våra som firar 6 år tillsammans idag också!

Sitter du än och glor
Hela världen väntar utanför på dig
Hela världen väntar utanför












KOMMENTARER:
Erika

Men taaaaack :D



KRAM!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: