Hubelihub

Lättare kunde man ju inte tjäna 10 000!
Eller spara?
Danne har på något vis lyckats fixa vinterdäck till bilen, helt gratis. Ska förhöra honom om det när han kommer hem från jobbet.

På tal om förhör, eller något, så är jag inte TBC-positiv. Fick svar idag från Lungan efter typ fyra veckors väntan att allt med mig är perfekt. Blodet och lungröntgen i varje fall. Så det känns ju bra.

Nu till mitt större problem. Skor!
Jag ville ju ha Minnetonkisarna, men jag har ångrat mig. Hade inte de där fransarna varit där så hade jag köpt dom.
Eller göra som Danne säger och klippa bort dom?



Värt?

Så nu har jag hittat ett par nya, HUB.

HUB Moonwalk?

Eller

HUB Queen?

De finns på Brandos, och köper jag Moonwalkarna får jag dessutom dom 550 kronor billigare, genom prisgarantin.
Man är ju inte dum!

Men sen är jag ganska säker på min jacka.














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: