Snokkvalster

Nu har vi tvingat i Molle lite avmasknings/noskvalsterssmet med hjälp av lite korvstroganoff!
Inte en chans att en enda droppe av den dyra smörjan skulle få förspillas! Nästan 300 spänn för en liten burk på 50 ml. Man kan ju fundera vad den kostar att tillverka?
Min kära vän Erika har tipsat om detta naturläkemedel som ska vara så skonsamt för magen och ta död på både noskvalster och mask.
Nu tror jag inte att Molle har mask, men noskvalster kan han säkerligen ha då, nu skyller jag på Roy igen, är jakthund och alltid har problem med snoken. Så vi ska ge svärfar det som blev kvar i burken, och se om det funkar på Roy. Han blir ju då praktexemplet.
aG Crossroad heter i alla fall produkten.

Så vi fick träffa kompisarna en snabb sväng på staden idag också!
Jag och Danne var ovänner efter 20 minuter, och då hade vi bara hunnit vara på Clas Ohlsson och sedan "fel" hälsokostbutik.
Jag fattar inte folk som har nöjet att vara på stan. Det är fan det värsta som finns! Samt att de där erfarna stadsmänniskorna har tid med att både glo, se sig omrking och gå samtidigt, det fattar inte jag. Jag har fullt tjå att hålla reda på mig själv, ändå går jag in i typ alla. Så jag är en sån som går in i en affär, siktar rakt fram för att komma ut så fort som möjligt. Jag har inte den där ron att gå runt och kika och ta ur händerna ur jackfickorna.
Fyfan. Vi har julhandeln framför oss.
Så den som önskar sig julklapp av mig i år kan ju kommentera inlägget här nedanför så skickas det enklast, smidigast efter på internet där jag gladeligen står för fraktkostnaden, bara jag slipper staden.

Ja, nu väntar en helg i byn, där jag hoppas på snö, faktiskt.
Sedan vill jag börja julpynta. Mina ljusslingor lämnade Hongtjingakong idag!

 

Och en sak till, välkomna till bloggen som handlar om allt Linn stör sig på. Idag.... och så vidare.
Människor som skaffar sig en kamera, fotar en bäbismage eller kanske har tur att få följa med på ett bröllop, och så skaffar de en hemsida och kallar sig fotografer?!
Seriöst! Sedan kan de överarbeta bilderna i Photoshop också. Hittade en sådan i morse och blev så förbannad.
-Hej, jag arbetar som fotograf, titta min portfolio.
Sen kollar man ju då sjukt kritisk till alla bilder. Alltså, Danne skulle ta bättre bröllopsbilder. Där det var mer himmel och bakgrund på ett kort där inte ens hela klänningen syntes.

Så till er som letar grym fotograf i Östersund, vänd er inte till mig, utan till Beatrice Björch!

Det var det.

 













KOMMENTARER:
Erika

Hahaha! Sjukligt dyrt är det! Men jag kan lova att det tar noskvalsterjävlarna!

Midas fick ju en snark-period när han var typ 5-6 månaderm och då fick han det där och efter det slutade han! Så något gör det ju... :P



Hähäh, jag och Leo slogs efter turen på ICA i Brunflo xD Så vi blev som tur var aldrig osams på stan xD



Kram!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: