Måste ha

Behöver jag förklara för någon som använder sig av Spotify, hur jävla skönt det är att få slippa reklamen?
Ja, till och med Spotify har lyckats få en sån snåljåp (ekonom) som mig att betala för musiken jag lyssnar på.
De där låtarna man älskar som blir lila-markerade, bara för att man har lyssnat för mycket och därmed inte kan höra den en enda gång till!
Så jag tog och skaffade mig ett Premium-konto. När det dessutom inte går att få låtarna på annat... sätt heller.
Men sen när jag blir vuxen, eller mer vuxen, så vill jag börja köpa skivor. Till mitt mediarum jag ska ha på övervåningen i mitt hus. Med Linn-ljud då såklart!
Och då kan man inte nöja sig med Spotify 320kbit/s ljud, no shit.
Cd-skiva: 1 411 kbit/s
Spotify: 128 kbit/s
Spotify premium: 320 kbit/s

Ja, förutom min förkärlek till ljud så har jag fått använda min andra fäbless - mat. Och jag tycker ju så mycket om att ordna, fixa och planera, så jag fick till att bjuda kompisar på middag. Det blev värsta tacosgratäng med småplock och pick. Sen efterrätt, såklart när det är vi.
Så tack kompisar (Erika och Leo för er som inte listat ut det) för ikväll!

Och grattis till min lillebror som tog körkortet idag! Bra jobbat, äntligen är det gjort!
Vad ska nu mamma och pappa tjata på, du åker ju till stora Stockholm på söndag också(!)
Då ska vi hälsa på Klumpen.

Har jag redan skrivit det?



 

 













KOMMENTARER:
Erika

TACK själva! Alltid riktigt myspys att vara med er :) Hoppas vi får till större boende snart, så vi kan äta som normala människor hos oss också!



KRAMAR!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: