Å vi svär å vi lär

Aldrig få något svar från etablissemanget som styr denna värld.
Från etablissemanget som förstör allting här.




Sitter egentligen mest bara och dödar tiden för att veckans höjdpunkt ska komma. Erik och Mackan menar jag såklart i 99 nya saker. Hur kunde Filip och Fredrik bli utnämnda till årets manliga programledare?
Snacka om att det bor för många nollåttor i Sverige.

Jobbade en sväng igår och nyss ringde de igen så jag tog på mig ett jourpass i morgon. Jobbar alltså till på torsdag.
Vill jag ha allt jag önskar mig i julklapp i år får jag nog köpa det själv.
Konstigt att allt ska bli så mycket dyrare med åren.
Som en ny systemkamera och objektiv med kameraväska och gärna några filter och helst också en ny dator så jag får plats med alla bilder och en tandblekning och en ny bäddmadrass till sängen vore inte helt fel.

Typ.


Jag har uppdaterat Molle-bloggen också!













KOMMENTARER:
KKUNGAMANDA

Vara med i min tävling där du kan vinna ett halsband i äkta silver värde cirka 300 kr?



Isåfall klicka här -->
http://kkungenduvet.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-ett-jattefint-silverhange-i-ak.html#comment

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: