Har tänkt...

Att jag skulle ha uppdaterat för ett tag sedan, men det har som aldrig blivit av.
Så jag passar på nu medan jag för över ett överfyllt minneskort med bilder på Molle sen i helgen.
Ännu fler bilder på honom alltså. Funderade på det igår hur det skulle bli om man hade haft en till hund, då hade man ju just inte gjort annat än fotat. För då skulle det bli roliga tillfällen exakt hela tiden. Till oc

h med när de sover.

Sedan sist då. Jag praktiserar och håller på. Idag var det bara möte. Och jag ska få börja jobba lite smått direkt efter praktiken nu. Och som det låter även efter sommaren. Så det känns ju hur kul som he lst. Trivs som bara den på det stället!

Jag vann också en tävling på Fjäskbook som Foderbilen hade, så nu väntar jag bara på koden sen ska jag beställa massa skoj till Molle. Han ska få en Kong har i alla fall husse bestämt.

Annars då, jorosåatte!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: