Min andra pluggdag

Känner att det här går ju jättebra!
Har inte fått min kursbok ÄN så jag börjar bli lite smått stressad. Ringde bibblan och hon trodde imorgon, kanske på eftermiddagen.
Så jag måste ta igen tre dagars studier innan fredag innan 12. Helst innan det också.
Duktig som jag är har jag börjat lite med inlämningsuppgiften.
Beskriv Maslows behovstrappa... yes.

Och så hade jag lite för tråkigt nu. Havrebollen dök ner i magen ganska snabbt efter en dag med naturdiet och lite kycklinggryta som enda föda. Måste småträna lite på älska din hunger.
Så jag tog och beställde massa kläder för att motivera mig lite. Så jag lär ju ha tagit allt i för små storlekar bara för att jag går all in för det här. Men som tur var så var det fri returfrakt.
Snart kommer mina Reebok Easytone. Och mina Levis jeans. Och alla blusar.
Ska inte vara så upphetsad nu, men det var evigheters evighet sedan jag köpte ett klädesplagg!
Sedan blir man alltid så besviken också när man får hem det efterlängtade paketet, var det bara dethär?!


Reebok Easytone Fusion, bild tagen från Brandos!












KOMMENTARER:
Wera

Haha, ja en aning mer plugg tror jag nog att jag har :) Jag tycker också att det känns som att jag nyss har börjat, men det är inte klokt hur snabbt veckorna rasar, börjar ju få ångest över allt jag ska hinna med innan sommaren är här haha :P



Är inne på min sjätte dag nu, och i natt tror jag att kuren satte igång på riktigt. Det är en tjugodagarskur så det är klart att jag förstår att det tar ett litet tag för den att börja verka. I natt fick jag feber, kunde inte ligga i sängen för det var för varmt, låg på golvet som var iskallt i omgångar, mådde lite dåligt, var yr... Gifterna i kroppen måste ju ut på något sätt :P

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: