Doftranka

Igår kom mina föräldrar in till staden och hälsade på.
Då blev det tårta och lite presenter. Jag fick Orlboka, så nu ska här studeras jamskorla!
Sedan fick jag en doftranka som luktar så gott!
Ja just det, jag fyller ju år imorgon det var därför fick jag ett "tidigt" firande!

Gubben har begett sig ner till Borlänge igen. Jag har åter tagit upp mitt detoxande varav min bultande huvudvärk just nu...

Träffade Erika och Leo en snabbis i morse. De kom hit och surrade lite innan deras nästa lektion skulle börja.
Det är så kul att studera hur vildskinnen leker nu då det är en till som ska vara med och försöka få plats och leka!
Men tuff-Jackson tar då för sig!

På tal om studera så borde jag ta och börja med mina studier, men jag kände mig inte så värst jättemotiverad just nu att sätta mig ned och beskriva vad stress och och analysera och redogöra och reflektera...

















KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: