Piggelin

Tror ni man kan äta en Piggelin som varit i frysen säkert över ett år?
Vad är hållbarheten för en Piggelin tro?
Men det jag ändå är mest fundersam över är hur i helskotta en Piggelin har kunnat vara orörd i vår frys så länge!?
Jaja! Det här vädret är nog över snart...

Egentligen, har jag tänkt på det. Fyfan vad skönt med skitväder!
För nu när det är sol och fint och man kan vara ute, för det första är varenda gräsplätt invaderad av nakna människor... och barn! (!) Det finns ingenstans man kan gå för att vara ifred.
Speciellt när man bor såhär i stan. Antingen måste man gå någonstans, eller ta bilen någonstans. Och det där någonstanset är precis dit alla andra jävlar kommer till, för att njuta av det här förbannade vädret!
Och jag vägrar åka till sånna ställen alla andra åker till. För där finns barn! (!)
För när det är sol och fint, då får alla människor någon slags panik. Ut-mani.
Lägger det som egentligen ska göras åt sidan så man får de där solstrålarna och kan bättra på solariebrännan lite...
Man blir bara svettig och klibbig och så har Piggelinen kanske gått ut sitt bäst före datum?

Fast jag gillar sommaren. Jag tycker ju egentligen om solen. Jag älskar värmen och jag kan ligga och steka i solen hur många timmar som helst och jag vill bara vara ute hela tiden för att ta vara på de få fina dagar vi har här uppe!
Men bara inte när jag är i stan.

Jag drar ner persiennerna och låtsas som det regnar!













KOMMENTARER:
Erika

Haha! Piggelin ;)



Det var väl det jag hade att säga nu, kände jag x)

Vi saknar er! Och vi tänker hälsa på något i veckan, om du är hemma?



Pöss!

Smsa Låna

Kul blogg! Det märks att du gillar att blogga!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: