Midsommar

Ett halvår kvar till julafton nu då bara!
Och nu framöver blir det bara mörkare och mörkare tidigare och tidigare, så betyder det att sommaren liksom har varit då?

Under midsommaren jobbade jag och fick ihop en hel del storhelgsob-timmar! 24 stycken på två dagar!
Jag känner mig duktig! Miss Finansminister.
Och jobbet mitt är superkul, det gjorde absolut inget att jag jobbade, jag gjorde ju ändå det jag skulle ha gjort hemma. Åt, åt och åt. Vi grillade och åt glass och jordgubbar. Massor av glass. Supertrevligt sällskap på besök hade vi också!
Det enda som fattades var bra väder, men det tog jag igen idag då jag varit ledig.
Imorgon blir det jobb hela dagen, sedan jobbar jag mest hela tiden fram till på fredag.
Så det är tur jag har lillebror som ställer upp som Molle-vakt då Danne åker ner till Gävle och jobbar imorgon och tre veckor framöver.

Tre jobbiga veckor utan min älskling, men de ska nog gå bra de också!












KOMMENTARER:
Erika

GRYMT jobbat! Skitfint blev det ju :D Massa tummar upp!



KRAAAAAAMAR!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: