Heart beat, pig meat

Jag har börjat hata att komma på bloggrubriker, så oftast som oftast blir det den musiken jag lyssnar på just vid det tillfället. Och oftast som mest är det ju Pink Floyd!

Sitter och väntar på mor och far ska komma in till stan. Vi ska hela familjen till en bankrådgivare. Kan bli spännande att se vad han säger att Nordea har lurat på mig. Mest troligt kommer han säga att de har lurat mig, för att byta bank såklart. Men jag tror det var ett dumt beslut själv, så jag är beredd att hålla med. Så länge den där kurvan bara pekar spikrakt uppåt så!

Sedan sist har vi ju blivit med bilen som jag bloggade om för någon/några veckor sedan.
Så nu är det bara villan som fattas så har vi de tre V:na. Villa, vovve, Volvo. Vuxenpoäng! Allt på v.
Bidra till växthuseffekten. Läste i morse om att det kommer bli en ny istid inom 5 år på tal om oväsentliga saker.






Jag håller på att luska på en ny bloggdesign, så ikväll kanske, om inte jag och gubben ska kika på film, jag har blivit oerhört filmnödig nu bara för att jag vet att jag inte hinner se film, då ska jag se film. Och helst alla filmer på en gång också. Sedan har jag, tror jag, ordbajsat klart alla ord jag kan inom Etik och livsfrågor för att kanske i någon mening av alla sidor fått med det jag tror frågan frågade efter...?
Just det, bloggdesignen, då kanske jag hinner bli klar med den i kväll. Var dit jag ville komma.
Är ett evigt pillande, och jag gör det inte lätt för mig heller.

Sheep!












KOMMENTARER:
Iris

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: