Hade lite ledigt

Jag kunde byta bort några pass på jobbet så jag i alla fall fick mig sex dagars ledigt i veckan. Den första ledigheten på hela sommaren, så det var hur skönt som helst! Åkte upp till föräldrarna i lördags då jag slutade och fick åka in till staden igen i fredags för jag skulle jobba även denna helg.
Och nästa helg har jag inlagt ledigt, då det är den enda helgen på hela sommaren jag inte jobbar, just för att kunna åka på utställningen i Svenstavik, som nu inte ens blir av. Vi åker upp till Laxsjö igen, och den helgen har jag spikat att Forden ska upp!

Lägger upp lite bilder, orkar inte skriva mer, om det nu var något mer?


Fårrden som ska flyttas upp från fult, dåligt garage, till nytt, bra garage!


Båttur på Harvattnet


Hann hälsa på den nya bäbisen. Jag ser ju ut att kunna det där!
(Du behöver inte oroa dig mamma!)


En melon... från dagens utflykt.


Älsklingarna, från dagens utflykt.



Jobbar långdag imorgon, sedan har jag heldagar+journätter resten av veckan, och så fort jag går av på fredag är det hembygden som gäller!












KOMMENTARER:
Erika

Fiiina bilder :) Och det känns som det var en evighet sen vi sågs! (Vilket det förmodligen är ;))



Hoppas vi kan sammanstråla något snart!



Kramar!

lillebruur

Så du vågade hålla i ungen? ;>

Jag

Erika; Ungefär! Enormt längesedan var det! Har nästan börjat glömma bort hur ni såg ut ;) nästa vecka är jag ledig mån-tis, då måste vi kunna ses!

Bruuursan; Jaaaa! Och ser du vad söt han är! Han ser sjukt förskräckt ut när han tittar på mig, å ser du hans lilla hand kramar mitt finger? Han var söt, han sov heeela tiden!

Erika

Jaa! Eller hur! Måste kika på bilder på er för att inte glömma x)

Göttans! Man se te att da hör ta deck da! :D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: