There's a fire starting in my heart...

Bagare, tandläkare, zonterapeut, djursjukskötare, fritidsfröken, sån där livsmedelskontrollant eller vad det heter som kollar igenom restauranger så man vet vilka man ska äta på eller inte...
Man kan ju säga att jag svajar lite mellan områdena när det gäller yrkesvalet mitt.
Men nu kanske, haha nu igen, så tror jag att jag kommit fram till något helbra!
Beroende på hur det vill sig sen, men det finns ju möjligheter inom området om man säger så!
Personlig Assistent! Har hittat en utbildning på distans som är 30 veckor.
Det som är så bra är just att det finns massa olika möjligheter. Vilken ort, vilken tid på dygnet, vilken ålder det ska vara på brukaren, hund eller inte hund. Jobba kvällar, nätter, helger, dygn.
Just det där med hund är det jag fastnar mest på.
För nu känns det som att jag vill göra det som gör det mest möjligt för att skaffa en boffsing till.
Satt och tittade på gamla Youtube-klipp på Moltas när han var 8-9 veckor... åhh...
Så den saken är ju klar.

...Reaching a fever pitch and it's bring me out the dark

Adele - Rolling In The Deep! ♥












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: