Snor

Jahopp, vart börjar vi idag då?
Jag är förkyld. Så! Nu har jag avverkat den viktiga informationen!
Det är inte kul kan jag tillägga!

Jag tror Moltas är trött än sedan i måndags. Då hade vi ju fint främmande på besök.
Lite lustigt faktiskt, ni vet hon - typ den enda som kommenterar min blogg - Erika kom hit med sin kille och deras lilla, stora hund Midas.
Vi har ju skrivit med varandra ett bra tag, så nu var det dags att ses! Och det var så roligt då vi båda, eller ska jag dra till med att säga alla fyra är så lika!
Och så gick ju Midas och Moltas så bra ihop, de busade tills de var helt slut båda två!
Det måste göras om!

Sitter och väntar på något slags tecken från Moltas hundkurs som är ikväll.
De kan ju inte mena på att vi ska vara ute fast än det är -20 grader.
Så hoppas de ställer in så vi inte missar en kväll, jag hade inte tänkt åka i alla fall!












KOMMENTARER:
Erika

Wohooo! :D Inte att du är förkyld, utan att du tyckte som vi :D

Det bara MÅSTE bli fler gånger, vi hade det jätte trevligt och hade nog aldrig åkt hem om det inte vore för att ni hade jobb & grejer dagen efter x)



Kram!!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: