Mollebus!

Skönt väder det har börjat bli ute nu. Är ju nästan plusgrader!
Var ute länge med lill-grisen Moltas och lekte sent igår natt, vid 1-tiden, och det första vi gjorde när vi vaknade var att ta med honom ut för att leka igen! Det är så kul!
Och så blir han så samarbetsvillig efter han fått lekat av sig lite.

Upptäckte igår att det inte verkar finnas leverpastej på tub. Böcklingpastej är något helt annat, gjort på fisk.
Hade tänkt att man kunde ha med en tub när man är ute och tränar med Molle för leverpastej är ju oslagbart!
Han är inte så intresserad av fisk, så det fick bli blodpudding istället.
Blir lite kladdigt i fickan bara, men sist lärde jag mig att inte ha mobilen i samma ficka!

Igår gjordes det semlor, både vanliga hederliga och i chokladsmak.
Just nu håller jag på att baka bröd, så efter en otroligt god middag (baconlindad ädelostfylld fläskfilé) och medan bröddegen jäser ska jag ta och göra i ordning några fler semlor!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: