Lampan

Sådär, nu dök det upp en bild på mitt kök också. Taget med vidvinkelobjektivet så man fick med mer än bara lampan, som jag bara hade tänkt visa, egentligen.
Som till exempel min Aid!
Den har gått på högvarv nu på morgonen då jag bakat mer Rallare. Så nu står degen på jäsning.
Tur man bor i hyfsat gammal lägenhet också. Kom ju på att jag hade ett bakbord!
Eller mamma fick visa vad det var till för, jag trodde det var ett smalt skåp där man skulle förvara brickor och skärbrädor!



De där orangea gardinerna ska jag köpa sen för presentkorten vi fick i julklapp på Hemtex!
Frågan är bara vad mer man kan köpa där för de 1850 kronor som blir över?

Ne, nu är degen jäst och redo för brödbakning!












KOMMENTARER:
MiaLisaSofi

Här har du en länk till utställningen i Umeå i februari. :)



http://www.vbkk.skk.se/utstallning/vasterbottensmastarn.htm

Madde M.

Guuud vilket stOrt kök :O! LOVE IT! SNygg lampa! <3

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: