Sent

Kom hem sent igår, också!
Det går inte vara med Erika och Leo bara en sån där liten stund. Nej till 02.00 fick det bli den här gången.
Så sinnessjukt hur lika vi är, på alla små sätt och vis och kanter.
Vi tycker det är jätteroligt att vi har börjat umgås, nu är det bara att hoppas de tycker likadant.

I vanliga fall brukar jag ha svårt för att vara borta hos folk länge. Jag kollar på klockan hela tiden och vill hem.
Börjar gnissa och bli allmänt less, man ser det tydligt på mig påstår Danne.
Men med deras sällskap kollar man bara på klockan och önskar den kunde gå aningen saktare!
Tiden går ju fort när man har skoj!

Så idag är Moltas helt slut. Han ligger fortfarande kvar i sängen och snarkar. I vanliga fall brukar han komma och ställa sig och stirra på mig 09.59. Då ska han ut, för han låter som en perkulator då.

Idag ska jag på Arbetsförnedringen och höra vad de har att säga, sedan ska jag gå och lämna tillbaka mina saker på jobbet. Känns lite konstigt på något vis.

Men jag ångrar absolut ingenting!


Var bara tvungen att ladda upp den här bilden på Molle nu, han kom från sängen och la sig här med mig på Orvar istället!
Tröttare hund - Midas fel!












KOMMENTARER:
Lillebror

Hah, perkulatorn Moltas!

Erika

Haha! Älskar perkulator-soundet han gör! x) Tror Midas har lite Molle-abstinens... Han ligger och snuttar på alla leksaker som Moltas lekte med igår ;)

Och jisses vad jäkla roligt man har med er! Man känner sig alldeles bedrövlig när man inser att klockan är missinassen & ni måste åka hem! :)



Kraaaaam!

Erika

Nu är bloggen uppdaterad x)

Haha, great! :D Då måste ni fortsätta träffa oss, så Molle har en kompis x) Moahaha! ;)

Midas är faktiskt väldigt annorlunda sen han har börjat träffa Moltas, han leker mer och tycker förmodligen att vi är astråkiga som inte har er här jämt nu x)

Ja, definitivt ska vi göra det!!! Det vore ju hur mys som helst! :D Nå blodigt lät jävligt mumma i min hungriga mage nu ;)



Kramar!!

Erika

Ja, eller hur! :D Så sjukt roligt ska det bli! Åsså blir vi ju inte konkurrenter heller ;)

Haha, det vore PERF! Men vadå, inte klarar av? ;) Hrrm... Tycker bara att tunna väggar av tyg känns osäkert x)



Kramar till er!

Erika

Fan, såg en kommentar som du skrev den 2 feb :P

Håller med om allt du skrev där iaf! :D:D:D Det var på mitt inlägg "Gårdagen" :P



KRAMAR! Och ha en fin helg!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: