Med tanke på att...

... det snart är min födelsedag önskar jag mig en billigare variant av min drömbil Volvo C30.
Alltså de blir likadana om man kisar, och blundar med ena ögat, och fått citronsaft i andra!


Nämligen en Nissan Micra 1.2 Visia -06:a!


Originalet (Jag vill ha!)

Tackar inte heller nej till en Toyota IQ, men då får man lägga på en hundringtusing till på Micran.
Även fast de är små de här skitbilarna blir inte prislappen lägre för det!


Toyota IQ

En sån här liten djäkel ska jag allt kunna bemästra backningen med, och så tar den ju bara upp en halv parkeringsplats!

Jag vill ha C30:n mest. Fast med mycket värre rims då.

Nu vet ni!













KOMMENTARER:
Erika

Haha, ja, liiiite lika är de x)

Men vad vi vill umgås med er!!! Jäkla smittorisk... Vill ju inte riskera att ni blir sjuka, bara för att vi har Linn & Danne-abstinens! :P



KRAAAAAMAR!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: