Comfortably Numb

Här har jag gått och väntat på ett besked angående utbildningen jag sökte för nån vecka sedan.
Ett besök på käraste Arbetsförmedlingen i morse fick mig att inse varför. Den finns ju inte ens kvar!
Så typiskt säger jag bara!
Fast. Den finns kvar men nu genom ett samarbete med AF, så jag behöver inte tjorva på med CSN. Ett plus. Plus två är att om utbildningen sker genom dom så är det lättare att få kontakter, inbillar jag mig. Att de kan plocka in oss som studerar till de som behöver rekrytera direkt. Inga omvägar, inbillar jag mig kanske också.
Det jävliga var att jag hade sett fram emot att få köra den här på distans. Nu är utbildningen komprimerad vilket innebär närstudier varvat med distans.
Får gå, måste gå!
Jag börjar min utbildning på måndag.


The child is grown

The dream is gone
And I have become comfortably numb
- Pink Floyd












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: