Tatuering?

Idag såg jag något så himla coolt när jag satt på we♥it och dreglade över bilder på dreads.
Tatuering!
Jag har ju alltid haft för det klara med vad jag ska tatuera. Frågan är bara vart. Och beroende på stället kanske jag måste hitta en ny text. Men i så fall har jag flera på lager.

"We're just two lost souls Swimming in a fish bowl Year after year,
Running over the same old ground.
What have we found?"

-
Hela, eller bara en del av den har jag inte bestämt. Beror på vart.

Eller så har jag hittat ett riktigt bra i en Stick Figure-låt. I Smoke Stack - "Pick me up and push me forward".

Så, vart är snyggast?
Länge tänkte jag på insidan överarmen. Som Lady Gaga har här, ungefär.




Eller på underarmen?


Eller i nacken som Rihanna har här, fast kanske inte på samma ställe?


Blev sjukt inspirerad av den här bilden.


Och HÄR är de fruktansvärt coola jag hittade! En som börjar i nacken och går över axeln som.
Tvärfränt!

Men gör man den på axeln, kan jag inte ha en i nacken, man vill ju inte gå runt och se ut som ett klotterplank.

Och sen var det ju det här med fonter?

Alla bilder är framtagna via Google. S'att ni vet!














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: