Live!

Det känns rätt skönt och bra att få sitta inne i värmen och höra på hunden som ligger och pyser i soffan.
Sedan vaknar han av att det är något som luktar. Söt-hund!
Träna lite på avstämningen som jag ska ha senare idag, som går sådär.
Äta frukost framför datorn och kolla på när älskling jobbar!

De har nämligen satt upp webbkameror över bygget av Hissmofors!

Kolla här för att få fram båda kamerorna. Eller klicka på bilden för att titta på Danne!



Danne är någonstans i det här gigantiska hålet. Hans barack är den i mitten. Haha.

Synd bara att de uppdaterar var 5:e minut, annars hade jag haft stenkoll på honom!













KOMMENTARER:
Erika

Jadu, jag har ingen aning! Men LESS som FAN är vi på dom... Imorgon får Leo låna pappas bil och ha dom där, för en ANNAN ROLIG sak som hände igår var att vi fick reda på att våran biljävel måste byta nå kol i generatorn (!?) 1500-2000:-. Kul dag va? ;)



Men men.



Haha, cooooooolt med livesändning! ;) Det måste jag kolla upp!



Kramar!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: