Naturstig

Det börjar kännas på. Jag har skola hela dagen, när jag kommer hem gäller det att finna den där tiden för att antingen hinna med att göra alla inlämningsuppgifter till den andra utbildningen jag läser, samtidigt som jag måste hinna med att plugga till mitt slutprov i en annan kurs. Samt att jag ska göra de uppgifter vi får från skolan.
Som tur är kan jag faktiskt glädja mig åt att skolan inte riktigt dragit igång. Imorgon blir det föreläsning hela dagen, och på torsdag får vi böcker och sen är det full fart. Eller fullare fart. Fast till då ska mitt slutprov vara avverkat i alla fall.

Kort om det.

Jag tänker fortfarande på mitt hus och jag är så nära att registrera mig som budgivare bara för att se hur budgivningen utvecklas. Fast så har jag grinat järnet idag efter att Danne köpt sig en ny mobil för över 5000.
Som kostade strax under fyra på internet. Inte konstigt elkedjorna kånkar!
Så tänk om ingen skulle buda över? Fast DÅ har man gjort en affär, en bra investering!

Nyss har vi varit ute i Naturstigen igen, typ tredje dagen i rad nu som vi har tagit oss ut och motionerat lite lätt.
Skogsbullen är självklart med och han kutar lös och mår så gott över att få grisa runt som bara en bruksbulle kan!
Och så får man rensa i huvudet lite.
Välbehövligt om jag säger så!


Molle badar i kallkällan på berget



Och så var vi på Douglas dop i helgen!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: