LESS

Lagen Enligt SkolverketsSatan.
Råkade komma på en ny lag, en ny skolreform. Typ. Den som skolan ska jobba efter för att man som elev ska känna sig totalt jävla dum i huvudet efter bara fyra dagar.
Ja, jag är fan redan redigt less!
Jag stannar fan inte kvar på skolan och sitter på deras jävla pinnstolar i ett kvavt klassrum tillsammans med massa andra människor som ska göra att man tappar fokus på den lilla, antika gamla tjockteven!
Jag som inte ens går på bio, ja då förstår ni.
För att sedan stanna kvar ytterligare för att i sådana där jävla grupper som det så fint heter "diskutera filmen".
Jag tror jag dör.
Skolan är verkligen ingenting för mig.
Den dag vi ska stanna kvar och klippa och klistra och vara ute i skogen igen för att leta material, ne fan då får CSN avbryta mitt studiestöd. Stöd och stöd för den delen.
Skitdag!

Trodde för fan det var en vuxenutbildning, inte något jävla fritidshem med folk slussade från Arbetsförnedringen!


Fast schemat ser bättre ut om två veckor. Massa eget arbete. Bara det att jag tog fel schema då alla säger olika vilken grupp man tillhör.
Så det kanske är rätt?












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: