Ledig

Det skulle ha varit mitt sista pass för i sommar, i lördags. På fredagkväll ringer de från jobbet och säger att jag får vara ledig om jag vill, det skulle ändå inte finnas något att göra på jobbet.
Innan jag lagt på har jag redan packat väskan för att åka hem till Laxsjö.
Så vi har varit där hela helgen och haft det bra! Moltas har fått haft det underbart, springa lös och leka med den där förbannade bollen, Danne har fått fiskat och jag har tagit massa bilder för att uppdatera renoveringen utav Forden.
Jag uppdaterade också mamma på förslag till julkapp i år. En ny kamera så klart.
Var tvungen att skriva det här för att påminna igen.

I morgon börjar ju skolan... Och det är inte heller det enda som händer. Lego fyller år, så honom får vi åka och fira när Danne kommer hem från Junsele!

Nu ska jag se till att vi kollar på film. Panda 2 eller nyaste Pirates?












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: