Nät-fel-agg

Det finns nästan inget i hela världen som kan göra en på så dåligt humör som denna jävla data och internetuppkoppling kan! Man är dessutom helt maktlös i att försöka förstå sig på något.
Även fast jag kanske kan en del, så är det tamejfan hopplöst.
I morse fungerade inte internet. Igen. Trodde det berodde på routern vi tog från Laxsjö. Köpte en ny. Fortfarande inget nät. Sen får vi helt plötsligt till skiten. Vi är uppkopplade mot världen. Men tar oss inte längre än till detta fiberssatans brebandsaktiveringssida som vi redan gått igenom. "Nästa aktivering kan ske senast 2010-12-14"
Och man kommer inte förbi skiten heller. Så det är där vi fastnar. Vid någon jävla aktivering som vi redan aktiverat.
Frustrerande är bara förnamnet!
Får börja ringa imorgon. Jag ska ha till skiten, och det är bra fort!

Idag har jag haft Fack-möte på Folkets Hus. Najs med 8 timmas skattefritt sittande, och ätande. Trevlig dag minsann!
Helt otroligt att jag redan nu vet att jag för en gångs skull kommer ha högre lön än Danne också.
Får dubbel lön nu i september, den tackar vi för!
Som jag har tänkt nu blir jag nog inte kvar efter nyår. Jag har tänkt mig något helt annat nu nämligen!

Tjolong!



Jag längtar faktiskt till vintern lite!
















KOMMENTARER:
Erika

Åhå! Vad ska du hitta på mån tro? :D



Kram!

Erika

I KNOW! Haha, jag vet inte alls hur jag kunnat det! Längtar som attan! :)

Då får vi träffas med vovvarna!



Kram!

Anonym

Jaaa:) Helt fantastiskt mysigt! Som sagt, man lovar mycket innan man har det lilla livet x)

Så jag misstänker starkt att han kommer att bli bortskämd :D

Ja, det är SJUKT kul att kolla på halsband och koppel och alla andra roliga (nödvändiga?!x)) grejer!

Namnet är vi lite osäkra på än så länge, men som vi funderar nu så blir det en Midas...!

JA, det vore pricken över i:et nu! Att hitta en bra lägenhet på skönön! :D



Kram!

Erika

Ja, man kan ju lätt tänka sig att bränna alla kronor man har! :D

Hmm, utställning blir det ju inte för oss, men får haka på faderskapet när han är iväg! x) För det har du rätt i, så sjukt kul att gå och kika, spec på de riktigt stora utställningarna!

Haha, Holger var inte dumt ;) Men han kändes som en Midas, eller möjligen en Atlas. :D

Satt och kollade inne på
behindthename.com, där kan man kolla upp vad namnen betyder och kolla mytologiska namn, sketa kul! Finns MASSOR!



Kram!

Erika

WTF Linn! Du är på plats 50 på bloggportalen över mest lästa privata bloggar... I Östersund dock, men ändå! :D



Kram!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: