Istället för

Ja, för att lindra min panik över att inte ha något snyggt i helgen fick det bli en hemsk rutt på stan men med resultat i en stilig kappa från MQ!
När jag gick in på MQ´s hemsida nu såg jag att den var med som höstfavorit vald av designern Emelie Nilsson!
Ahh, lite impad över att jag börjar få något som kallas stil? Eller så var det bara tur.
Danne ville att jag skulle hälsa till Nersing också att de inte bara ska ha pojkstorlekar på alla kläder där. Så nu har jag gjort det!

Och nu är det ju som så att som så att mina saker från Nelly ändå har kommit! Gick in på Posten och researchade och fann att de för en gångs skull skickat sms-avisering. Till vilken mobil då undrar jag?
Har alltid annars fått pappers-avi, men inte nu. Så det ska i alla fall enligt Posten ligga ett paket och vänta på mig på Statoil!
Wünderbar!



Kappan från MQ som jag köpte idag, fast min är svart!

Nu ska jag gå och rädda Moltas nya bädd från total demolering!














KOMMENTARER:
Madde M

Delisch!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: