Global

Idag kom vårat knivset som vi beställt. Hela tre stycken Global-knivar.
Så än står Danne i köket och skär i tomater.
Och jag ska försöka hålla honom borta från stålbrynet så länge det går!
Tog ett dåligt kort med mobilen nu för jag tyckte det såg så roligt ut. Mitt entusiastiska testande utav de rakbladsvassa knivarna och Dannes.
Ser man skillnaden vem som gett sig på vilken tomat?



Den fint skurna - Dannes. Röran - mitt.


Molle han blir aldrig trött längre! Idag gick jag med honom in på stan. Så mycket folk och liv och rörelse borde väl trötta ut honom? Icke.

En sak som jag glömde skriva förut var att vi såg Farsan i helgen. Den sög så mycket!

Nu ska jag bjuda gubben på kaffe och mjuk pepparkaka med lingon i.
Han vet inte om att jag bakat!












KOMMENTARER:
Erika

Han är helt underbart söt! :D Snäll är han också!

Tung som attan, så bära honom ner för trappen kommer inte att gå spec. länge...! Men uppför trappen traskar han :D

Ska ta massa mer kort på honom, men har haft ont i skallen hela långa dagen, så fick bli bara de där! :D



Kram! (mysigt att bli omnämnd i din blogg!)

Erika

Aa, han är jätte snygg:D Bor på Hemvägen i Odensala ;) Om du någongång har vägarna förbi!

Ja, han är en riktig knul! Antar att han är rätt så stor för att vara 9 veckor (blev det idag:)! Man glömmer ju bort hur stora valpar brukar vara:D

Jadå, han är supersnäll. Lite brydd på vissa grejer - typ folk som klampar rakt emot honom, men det lär växa bort, för i stort sett så bryr han sig inte om andra människor:P



Kram!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: