Väntar

Jag som skulle sova till ett idag åtminstone. Så kommer en yrvaken hund och tigger om att han ska upp i sängen, så vad gör man? Jo man lyfter ju självklart upp knulen i sängen. Han lägger sig sött vid fotänden. Till en början. Sedan kommer han med arslet och sätter sig på mitt huvud för att bli kliad om magen. 30 kilo bullerumpa så tidigt på morgonen är inte att föredra, speciellt inte idag då jag räknat ut att sova till älskling kommer hem!

Har skickat iväg ett sms till honom, men det jag är rädd för är att han fortfarande är där i hålet utan mottagning, vilket betyder att han ungefär kommer komma hem så precis då jag börjar jobba idag. Runt tre.

Jaja...

Och just nu ligger vi på en 8:e plats med 104 röster! Tack alla!












KOMMENTARER:
moster

Hallå, vet du om Ante följer med nästa helg?

Kram på er

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: