Nu är det bara att vänta!

Älskling köpte en ny mobil... igår igen! Han skaffade sig en Xperia X10 Mini och inte PRO.
Enda skillnaden är att PRO har tangentbordet och det har inte mobilen han köpte.
Och så tog han plusförsäkring den här gången, den klanten!

Jag blev också sugen på en ny modern nalle med roliga finesser och nu när jag skaffat Fäjsbok måste jag ju ha nån lite fränare mobil, android och surf liksom.

Bestämde mig idag på jobbet för en Vivaz. Utan PRO, utan tangentbordet. Men den duktige killen på OnOff avrådde mig från det köpet och introducerade mig i iPhonevärlden.
Appar och intelligens man bara hade kunnat drömma om!

Så nu väntar jag bara, för jag har beställt min alldeles egna iPhone 4 32gb!


Hej moderna världen!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: