Helg

Började morgonen med en stoooor skål flingor. Vaknade av att jag var hungrig. Inte så konstigt för igår åt jag bara en macka till lunch/middag medan Danne under dagen hade varit på sin mammas jobb och käkat tacosbuffé och sedan åt han buffé på Bowlingen med jobbet.
Orättvist. Så idag ska jag ha blodig plankstek till middag!

Efter frukosten tog vi med Moltas ut på en långpromenad i höstruskvädret. Var ganska skönt faktiskt. 
Moltas badade i Storsjön också, han är inte så smart!



Igår var vi förresten uppe på Djurmagazinet och hälsade på Budda, en bulldog. Hon som har djuraffären där har en engelsk bulldog, så det var jätteroligt att få träffa dom båda!

Ikväll jobbar jag några timmar, så jag missar ju Dansbandskampen och Patriks Combo.
Men men, sen ska jag hem och ha myskväll med någon bra film vi laddat ner.
Igår såg vi en lättsam film, Year One. Rätt rolig var den också!

Vi har hittat en bil nu. Förjävligt bara att försäkringen ska kosta en förmögenhet. 22000 om man skriver den på Danne, 17000 om man tar den på mig, och 8000 om vi skulle lekt med tanken på att min pappa skulle ta den!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: