Vad är det...

Vad är det som låter oiiiiiiiiiiiio oiiiiii iiii osv?
Det fick jag i ett sms av pappa igår.
Han menade på tandläkarborren, men vad jag kan minnas kan jag inte ens minnas hur en sådan låter, och inte fick jag höra den idag heller. Men det är bra av pappa att han påminner mig. Oiiiiiiiio, så låter den tydligen!

Har varit ute en runda med Molle nu. Oj vad söt han är när han studsar fram i snön och tittar upp bakom all snö som samlats i hans veck i ansiktet!
Har verkligen snöat jättemycket här, och nu kan jag faktiskt tycka att det kan räcka för ett tag, det är ju bara början på november!

Sen då? Jobba ikväll men det var bara fyra timmar. Torsdagarna planerar man ju så man ska få se Robinson, man är ju inte dum! Och imorgon hade jag också bara ett kortpass, sen är det helg igen!


Valp-Molle 14 veckor













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: