Solo

Älsklingen är i Mora så jag och Moltas och hans gris är hemma helt själva.
Har nyss kommit hem från jobbet så nu är man solo igen.

Vi håller på testar nått nytt på jobbet för att kunna få nya tips och lära sig av andra, (kompetensutveckling) så idag har jag haft två som medlyssnat med mig. Känns hedrande vill jag säga, då man får välja helt själv vem man vill lyssna på!
Oh god känner hur min löneutveckling stiger. Men jag är inte kvar där till nästa lönesamtal.

Det där jag vill göra. Fick svar nu idag och det såg inte ljust ut alls för min del.
Men jag har hittat en slags lösning, tror jag.
Det måste finnas en lösning!

Och idag har jag bokat in tid för ansiktsbehandling och nagelförlängning hos Cissi på Skönhetcenter!
Usch fy, lite måste man skämmas bort.

Nu i veckan ska min iPhone anlända! Längtar!

















KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: