Ooo schemaändring!

Ansökte om en ledighet, och fick den. Så nu jobbar jag en timma kortare än vad jag skulle ha gjort ikväll.
Kan ju vara skönt det med.
Igår hade jag ont som tusan i nacken igen.
Och idag har jag börjat få tillbaka min tennisarmbåge-symptom.

Nu önskar jag bara mest av allt att gubben ska komma hem imorgon.
Skulle vara för bra om han gjorde det!
Det är då tur man har Moltas. Han ligger på mina fötter nu och snarkar och sprattlar.
Är väl tröttsamt när matte hela tiden ska lära en att rulla runt. Han kan det nu, eller rulla runt och runt, han tar sig på sidan i alla fall. Jobbigt att säga Rulla halvrunt!

Drog iväg en beställning på Bubbleroom igår också.
En annan ska ju på bröllop i helgen, det ska bli så kul!













KOMMENTARER:
MiaLisaSofi

Den där bilden är verkligen himla fin på er. :) Vore kul att ses nåt framöver. Vi får bestämma nåt tycker jag. :)



Kram

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: