Häpp...

Det gick inte det då. Tydligen. Nu får jag börja fundera ut något annat smart.
VADFANVILLJAGGÖRAMEDMITTLIV.nu.
Jag såg det lite som räddningen, så nu får jag väl fortsätta sitta fast på samma punkt, ett tag till i alla fall.
Tills det dyker upp något nytt. Och helst fruktansvärt fort!

Jag och beställningar gynnar nog Postens sidvisningar. Om dom nu har sådana där, om de räknar trafiken.
I alla fall, ett stort HÄPP till som det ser ut så kommer mitt jävla paket fastna i det fördömda Ånge innan helgen.

Hopp...

Och så kör vi ett häpp till; nu fattas bara att Danne hör av sig och säger att han inte kommer hem till oss ikväll!

En uppdatering: MINA BÄSTA JENASLEGGINGS GICK NYSS SÖNDER! Nu kan det inte bli roligare.

Och Moltas har damp...















KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: