Fredagsmys?

Ja då sitter vi här allihopa. Har bjudit lillebror på plankstek så nu smälter vi maten med lite småätande av gott godis.
Ante gör IQ test på iPhonen. Han slog också mitt rekord i Sheep Launcher med en två miljoner poäng.
Det spelet var så roligt så var tvungen att lägga ut sju kronor på att få hela!

Jag sitter här och tittar det lilla man faktiskt inte kan göra direkt med mobilen, som att blogga.
Fast jag kom på ett sätt att blogga igår, men så när jag skrivit ett långt inlägg så kom jag åt nån knapp så allt jag skrivit försvann.

Idag har vi köpt en superfin julstjärna till sovrummet (som jag redan hängt upp) och en låååång slinga till balkongen som vi ska snurra upp. Kommer blir bra det där.

Imorgon ska vi på 90-års kalas men jag hittade inget fint att ha på mig. Har inte orken att kika i affärer.
Det är ju så sjukt tråkigt. Tacka internet för det!

Och Danne spelar tvspel och Molle snarkar.

Håller på fixar Kommissarie Späck och Get Him To The Greek som vi ska kolla på sen.


Cheep Launcher













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: