Appiapp

Gubben kommer hem till mig redan ikväll!
Trodde han förut idag i alla fall, för då var han nästan klar med allt jobb han hade att göra med där ner i Mora.
Hoppas han kommer hem, då får vi träffas efter jag slutat 23 ikväll, och då kan han hämta mig så slipper jag gå hem!

Har suttit och fördrivit tiden med att kika igenom vad det finns för appar till iPhonen jag ska ladda hem sen.
Överteknologiska värld, så underbar du är!
Stod och lagade mat nu och blev osäker på hur man gör spenat, tänk sen med min mobil, då kan jag enkelt gå in i en app och ha tillgång till massa kokböcker- direkt i telefonen!
Jag ska ladda hem fiskespelet till Danne, och sen en massa spel och quiz! Och så ska jag ha smarta funktioner för att hålla reda på dagarna, jobb, och såklart fonderna! Finns sjukt mycket kul att ladda hem till denna mobil. Jag undrar bara, kan man ringa med den?

Idag fick jag posten 16.30. Men det var inget kul i den. Bara utkomster!

Ska släpa med Molle ut på en runda nu, sen jobb, sen kanske lite mys med älskling, om han nu kommer hem ikväll!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: