Tobleronen

Jag vann en Toblerone igår på tipsrundan. Jag har aldrig vunnit på tipsrunda förut, så bara äran att få pris var oslagbart där ute i det myggfria regnet.
Först åt vi. Sedan blev det brännboll i träsket. Sedan åt vi lite mer.
Det var en trevlig teamkväll med jobbet!

Min Toblerone då. Jag tog en bit innan kvällsdax igår och njöt av den fruktiga chokladen.
Höll lite koll på Danne så att han skulle ge fan.
I morse såg jag honom vara där och ersätta tandborstningen med lite choklad. Okej då.
Han klagade lite över de jävla russinen i den. Den var inte så god.
Idag efter jobbet och middagen sjönk min sockerkurva och mitt abstinens efter sött sött sött steg.
Tobleronen. Där längst in i förpackningen kunde jag ana en liten, kvarglömd, fastklämd bit i folien.

Den jäveln!

I morgon är jag ledig. Skönt!
Sedan jobbar jag hela helgen men jag klagar inte!
OB+Bonus+NKI!












KOMMENTARER:
Madde

SV: Hahahhaha Man tackar och bockar ^^ Mm jag gillar den, fast den var lite väääääl stor, men det var inget som inte ett litet skärp kunde fixa ;)!

Erika

Haha, nej! Här lever vi 1800-tal :P

Ja, jag förstår nästan det!

Nä...nu blir jag jätte avis, har velat få en lägenhet där jag med...:'( Men kul att du fick lite inspiration:) Finns MASSOR att göra med en balkong, med lite fantasi:)

Härligt! Så han växer och frodas då?:D



Kramar!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: