Jag blir lite förbannad

När jag ändå är inne på spåret choklad i min blogg nu så kan jag ta upp något jag tänkte på för en stund sedan.
Gubben och jag var på Konsum och handlade. Där mitt framför kassan står världens berg med uppradade chokladaskar. Bröllopschoklad.
250 spänn kostade en liten sådan där ask, och HELA 1.50 går som bidrag till det kungliga bröllopet!
Vart går RESTEN!? Kan man ju fråga sig?

Jag är så innerligt less på detta kungahus, det är min personliga åsikt.
Det har blivit för omodernt. Lillprinsen har "kärleksaffärer" den andra sessan gör slut med sin kille och det blir världens historia av det, som att det inte vore mänskligt?
Nu efter bara 10 år har de andra två fått tummen ur och ska gifta sig.
Hurra!
Mer choklad åt folket!
Onödiga skattepengar som ska gå till två vanliga människors bröllop. Jippi för dom, vilka fler har det så bra ställt?
Laila Bagge då som ska få lyxhus av tv4 kanske...

Kungafamiljen har blivit för omodern. När vår, min generation växer upp kommer den slopas, det är vad jag tror.

Jag förstår bara inte meningen med dom...

Tråkiga är vad dom är!




Och jag skulle aldrig i hela livet köpa den här chokladen!












KOMMENTARER:
Lillebror

Dröjer nog inte länge tills en räkning ramlar ner i brevlådan. Obligatorisk penning till kungafamiljen. Hipp hurra för ansiktet utåt. ;<

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: