Härmed tvärsäkert

Vi gick och bokade en soffa utan att veta säkert om lägenheten skulle bli våran.
Det återstod ju en godkännande kontroll utav mig och Daniel som hyresvärdar först, men den tanken existerade som inte i vår drömmande värld.
Ett litet "tänk om" fanns ju såklart, men det var så litet, litet.
Idag mitt i vägbeskrivningar och öppettider till grossbutiker i Maaaaaalmööööuurrggh så ringde de från Ö-Bostäder och sa att vi klart och klappat är godkända, solklart, inga nemas problemas eller hinder för vår del.
Vi ska flytta! Fast det har ju vi vetat länge, men inte tvärsäkert.

Imorgon skulle jag ha varit ledig, men det blev en dags utbildning i Väckning istället. Det ser jag fram emot.
Få väcka folk! Kan säga att jag har erfarenhet från Daniel. Men här slipper jag som tur vad klä på mina kunder!

Sedan väntar en grillkväll med mitt team, det ska bli skoj!
Och det jag ser fram emot mest är SEKO-dagen med fullt betalt - skattefritt - och gratis lunch och fika!

Just det, jag har påbörjat min Naturdiet igen. Den här gången nåt Plus Päron. Vad nu det ska vara bra för.
Men den var ganska god, inte som min förra som jag inte ens kunde svälja utan att få kväljningar.
Så idag till middag kära vänner blev det pizza och ett glas drinkmix!


Jag känner hur jeansstorlekarna går ner!
Nej just det, satans Marabou Polka chokladkakor som vi köpte igår... de måste jag ju äta upp först!












KOMMENTARER:
Tina Forsberg

Tack så mycket linn :)

ja som vi längtat och det är så spännande :)

redan halvvägs, det går riktigt snabbt.



Hur går det för dej/er ?

hittat jobb ser jag :)

Vart ska ni flytta ?

Tina Forsberg

ja det går inte riktigt att beskriva, men det är fantastiskt att vara gravid. :) inte det minsta nervös, det känns som att detta hör till våran familj .. att föda barn! ;) är som uppvuxen med massa barn och stora gravida magar, så det känns som inte nytt. Det här blir ju mammas 13:e barnbarn :) men nervositeten kommer nog sen närmare förlossningen anar jag. Namn har vi redan bestämt, men dom håller vi hemligt tills den lille kommer ut. :)



Härligt med jobb och nytt boende!! :)

Molle är jätte söt !

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: