Rubrik

Jag kan inte förstå hur den här bloggen kan ha några läsare kvar över huvud taget.
Den uppdateras riktigt dåligt, så här illa med skriverier på min blogg har det aldrig varit.
Och det jag skriver här går oftast att läsa igen i min andra blogg. Men ni hänger kvar!

Idag tog lillebrors sportlov slut så därför åkte jag och Molle också tillbaka till storstaden.
Jag är riktigt sugen på att köpa lägenhet nu. Usch Lugnvik. Fy Körfältet. Nej fan aldrig Körfältet förresten. Lugnvik?
Finns en hyffsad på Hemnet nu. Uteplats, en tvåa med billig månadshyra och endast 300 000.

Imorgon väntar en stor dag för mig. Det känns som att han där uppe kanske börjat tycka
om mig igen, men än ska jag inte ta ut någon seger i förskott, sådan tur brukar jag aldrig ha.
Återkommer kanske med vad det är om det går bra imorgon.



Lill-grisen


Danne är arg på Molle nu för han sparkade iväg bajsen.
Då ska han bara veta vilket tjohej jag brukar ha hela dagarna med lill-grisen här
hemma då han är på jobbet.

Oj, nu kom älskling med ett glas Cola åt mig.
Och vi har god-goda chips hemma nu! Sour Cream Pepper!
























KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: