Avatar

Igår såg vi Avatar, eller Danne kanske mest såg. Jag var ut och pauskissade Moltas, sedan somnade jag.
Så idag har jag tänkt hinna se klart timman jag somnade ifrån, sedan även gå ut till tvättstugan fram och tillbaka.
Usch hatar verkligen att den ska vara två hus bort! Och gå i trappan helt i onödan då inte Moltas kan komma med.
Motion i alla fall...

Och igår kväll var jag för ovanlighetens skull sjukt sötsugen. Så när jag kom ut ur duschen så hade Daniel varit på Tages och köpt hem fikabröd!

Filmen då? Här ska man ha LED-tv och helst käkat LSD. Vilka effekter, vilka färger, vilken fantasi!
Men jag förstår den ändå inte... nästan.


Gjorde en Print Screen av filmen Avtar.



Men!














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: