Summer Breeze

Cause you can feel it in the summer breeze
It's something in the trees
Some kind of long lost feeling

Idag är en riktig Soldiers Of Jah Army dag!
Mest är det för att slippa höra stegen från studs och duns som jag härmed döpt våra grannar till.
Men desto mer jag höjer basen desto mer verktyg verkar de dra fram för att störa mig i mitt sommarreggaegung.

När det står en oöppnad chipspåse i skafferiet, och har så gjort sedan i söndags, då har man inte haft tid att tänka på chips! Och då ska ni bara veta vilken chipsoman jag är!
Har jobbat två nätter i rad nu och ska snart dra in på jobbet igen men idag är det bara ett halvpass! Najs.
Älskling hade gjort i ordning en tallrik korvanoff till mig där han även skrivit på plasten vad jag skulle göra... ät upp mig... ?

Imorgon är jag ledig. Danne har semester nu, men för att orka med mitt schema inför vår lediga dag tillsammans imorgon är han i Landön och fiskar pelletsröding, just det, den som det fina folket hade på bröllopet!
För sedan har jag jobb hela helgen igen!
Tänk, tillsammans den här månaden hade vi lätt kunnat köpa två Mollar till! Men det får bli sen...


Älskling!












KOMMENTARER:
Erika

Hihi, så småningom! Men kan ju tala om för dig att jag hittat några roliga distansutbildningar i de områden jag vill :)

Är ni spända inför flytten!? :D Är fortfarande besviken över att den vi tittade på var i så "dåligt" skick.

Ah, tack så mycket! :) Det blir hon nog glad över att höra!



Kramar!

Erika

Ja, jag hoppas på att det blir gryyymt roligt! :D

Ja, det fanns (som han uttryckte det) lite pengar på fond, men som sagt, kändes drygt att börja med något sånt! Sen ville han ha 700 spänn för att lämna kvar köksluckehandtagen och några persienner :O Visst, ingen förmögenhet, men dålig stil tyckte jag:S

Haha, ja, det hade varit super om vi bodde så nära! Men vi ger inte upp! Förr eller senare kommer vi att hitta en FIN lägenhet där :D

Helt vansinnigt faktiskt vad man har lyckats klämma in i en relativt liten lägenhet! Loppis är en bra idé:P

Hon är (tror jag) 10 veckor... Super söt! Så nu är jag Moster-Erika åt en liten illbatting...:P



Kramar!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: