Stress?

Igår hade jag ont nåt så djävulskt under högra bröstet. Det var en stickande, ilande känsla som var så stark att jag knappt kunde stå rakt, eller andas för den delen.
Det gjorde nåt så djävulskt ont att det gick ilningar bak i ryggen och ner i benen. 
Idag på jobbet hypokondrigooglade jag lite mellan samtalen och fick som bäst fram att det var stress.
Som alla andra sjukdomar bara är idag.

Jag var så stressad igår över att hinna med att städa ur och få den andra lägenheten klar, för jag hade fått för mig att de hemifrån skulle komma in idag med saker till lillebror som skulle in där. Men så blev det ju inte, och jag hade inte behövt stressa ihjäl mig och stå där med stickningarna medan jag förgäves putsade och slet med de jävla fluglortarna mellan fönstren.

Idag känns det lite bättre. Satt och pinade igenom mitt morgonpass med de värsta attackerna av knivstick och som grädden på potatisen hade jag huvudvärk.
Men nu efter lite mat och kvällsmete nere vid sjön så känns de knappt! Jag är ledig imorgon så det kanske är därför, sedan väntar ett långt helgpass.
Hoppas jag får mitt tisdagspass bortbytt nu bara!

Och sedan undrar ju vi vart vårat bredband är, vi skulle ha det... från i måndags!














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: