Inflyttad

Nu har vi installerat oss ganska så bra i vår nya lägenghet!
Det som fattas är ljudsystemet som ska upp på väggen, och några lampor.
Var och köpte utemöbler idag. Blev så bra!
Men dumma MIO hade inte fått hem tv-bänken när vi var dit. Tydligen hade vi beställt ett bord, och det var den varan som det kom leveransbeställnings-sms på. Lite besviken blev man allt.
Och Lobbylampan som de så snällt hade på lager bad jag att få titta på. Ta hem en ny!
Aldrig i livet man betalar fullpris för en lampa vars skärm såg ut att ha rullat runt ute på parkeringen.
Repigare får man leta efter. Och att de ens vill försöka sälja sånt till folk? Dummare får man bli innan man godtar den i det skicket!
SurMIO!

Moltas har badat idag också!

Snälla svärmor har lånat ut sitt mobila bredband, därför kan jag uppdatera med lite bilder hur vi har/haft det!


Vardagsrummet inflyttningsdagen. Storsoffan!


Stökköket


Moltas hjälper mig att skruva matbord


Klar snart?


Tadaa!


Och så de nya utemöblerna!












KOMMENTARER:
Tina F

åh, vad fint ni kommer att få till det. :)

Älskar den där soffan, min syster har en likadan, så skön ! Hur mkt gav ni för den ? :)

Tina F

ja tiden tickar och magen växer :)

det går otroligt snabbt nu !

Vecka 28 redan på lördag. :)



okej, men det lät som ett riktigt bra pris för soffan.

Madde

Guuuud vad fint det blir :D :D Älskar soffan och mattan!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: