Voddler

Den här gången är jag inte lika efter som jag var med tjänsten Spotify.
Igår fick jag en inbjudan, en invite till den nya filmtjänsten Voddler, så nu kan jag se på de filmer som hittills finns att tillgå.
Streama är nyckelordet och man betalar inte ett dugg och man är helt laglig! Kvalitén på filmerna är i DVD-format och det är Svenska undertexter.
Än så länge finns inte så mycket till urval, men man får tänka på att det är i uppbyggnadsfasen och detta är bara början.
Bra att det kommer ett alternativ till illegal fildelning. Reklam är det enda man får stå ut med om man inte vill punga ut pengar.



Skaffa Voddler: Gå enkelt in på hemsidan http://www.voddler.com/ och tryck på Join Voddler. Där uppger du dina uppgifter och ställer dig därmed i kö för en invite. Jag fick min efter drygt två månader.
Är man kund till Bredbandsbolaget går man före i kön.

Och eftersom jag märkt att många inte har Spotify än så tänkte jag visa hur man enkelt får Spotify utan någon invite, helt gratis!

Fixa Spotify: Klicka på länken: http://hiload.org/browse.php?u=https%3A%2F%2Fwww.spotify.com%2Fen%2Fget-started%2F&b=4.
Strunta i Warning -rutan om den dyer upp och tyck på Contiunue anyway.
Där skapar du nu ditt egna account, men! i rutan Country ska det stå Frankrike och i Postal Code fyller du i 69002 när du registrerar. Detta för att den franska proxyn inte behöver någon invite... typ?
När du är klar är det bara att ladda hem Spotify programvaran och installera.
Det enda som återstår nu är att ändra uppgifterna i profilen. Gå in på https://www.spotify.com/en/account/profile/ och ändra land till Sverige och ange ditt egna postnummer.
Gör man inte det kan kontot raderas efter en-två veckor.

Lycka till!














KOMMENTARER:
Tina

jasså !? :) ja jag trivs som undersköterska. Fast vill helst jobba med barn, så förskollärare funderar jag på att utbilda mej till. Min magnus ska börja plugga till det nu i januari. Han jobbar inom hemtjänsten och får fast om han utbildar sej. Det är bara en ett årig utbildning, här på frösön, nedanför coop ! Vart på frösön bor ni ? Ska ni skaffa hund oxå ? :)

jessica

du är allt bra du linn! fan va ja har letat efter spotify för de är då ingen som bjudit in mig iaf !;) du är bäst!



jätterolig blogg föresten! baktips spec. va hände ? vi fick ju knappt g i hemkunskap ?;) kram !

jag

Svar till Jessica:

Hoppas du fick till det! Jag visste väl att det var någon "efter"människa som skulle kunna ha nytta av mitt lilla inlägg! ;)



Och det där angående hemkunskapen så vet vi båda att Per-Erik älskade oss mest, men han kunde bara inte förmå sig själv att sätta ett likadant betyg till oss som Lars fick!

Det skulle skolverket sätta stopp för om inte annat.

Och mest tack vare den där sablars sockerkakan, som än idag är för mig ett enda stort flytande mysterium.

Men SKOJ är bara förnamnet på vad vi hade :D

Hoppas du har det fint! Kramar!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: