Städat ut julen

Äntligen har jag städat undan alla tomtar, kulor och glitter som ändå bara tog upp plats och gjorde att vår lilla lägenhet bara såg ännu stökigare ut. Loppmarknaden nästa.
Men nu är allt borta. Inlåst i vårt lilla kyffe på vinden.
Den dan vi ska flytta... den dan.

Idag åkte jag och gubben till Öb. Inte ofta man tar svängarna där, men idag var det något speciellt.
Jag hade sett ut några ljuslyktor i annonsbladet.
Sedan blev det också en diskborste och en brödpensel, absolut användbart!

Innan det var vi in och drog en runda på K.O.O.L.
Danne blir trött i öronen när vi är inne på sådana affärer.
Jag och mina visioner, ideér och planeringar.
Vi blev i alla fall överens om ett framtida soffbord.
Jag för designen, han för de svarvade detaljerna. Arbetsskada?
Bara för det måste jag lägga upp en bild. ->
Fast det vi kollade på var svart. Mäkta schnyggt!



Mina två nya ljuslyktor på ekfot!

 













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: