Bytt blogg!

Eller en ny blogg.
Jag som har så svårt för att göra mig av med, kasta bort, slänga iväg skulle inte ens komma på tanken att radera denna. Det är ju så många minnen, jag har ju trots allt bloggat sen 2007 och nästan, snart nått upp i 600 inlägg!

Min nya blogg heter i alla fall wmoltas.bloggplatsen.se. Jag ville testa en ny bloggportal och så finns kalendern där som jag saknar här. Rätt smidig sida, men tråkig om man vill hålla på med kodning.

Där kommer jag hädanefter lägga upp allt som kommer röra lill-Molle.

Om det blir någon Moltas nu eller inte får helgen visa.

Vi åker imorgon!












KOMMENTARER:
Tina Forsberg

är det i den bloggen du kommer fortsätta att skriva i ? :)roligt att ni ska skaffa vovve. Tiden går så otroligt snabbt, vi har redan haft Rex i 2 år. ^^

Tina Forsberg

jaa vad roligt ! :) dom växer ju så fort.

Vi har funderat på en brun labrador. Men samtidigt kanske det får vänta, det blir nog en bebis först ;) Sen en brun labrador.



Just nu håller dom på med validering, eftersom magnus jobbat ett år inom omvårdad, så kanske en stor kurs försvinner. Om han klarar valideringen, men det tror jag att han gör. :) jasså ? börjar det en kurs redan i april ? det tycker jag att du ska göra. / Tina

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: