I byn med Molle

Molle tyckte verkligen det var en lyx att få springa ute lös i den nyfallna snön på ungefär tre centimeter.
Han var lite fundersam i början vad det var som spratt framför tassarna på honom.

Mamma och pappa tycker om honom, det ser man på dem!
Pappa är alltid där och ska peta, klämma, busa.
Mamma försöker inte göra så mycket väsen av honom, men han tyr sig till henne och då kan hon bara inte låta bli!

Jag skulle tro de saknar han och hans snarkningar som jag just nu sitter och lyssnar på.
Han som skulle vara uppe nu så att han sover sen!

I helgen har han helst av allt velat lega uppe på mitt huvud, då jag låg nere på golvet på en madrass.
Det var mysigt, vi har en mysig vän!



Mer bilder på andra bloggen!












KOMMENTARER:
Veronica

Men åhhh vilket gull! :D sött! härligt med snö :D

Veronica

fin blogg förresten

nadia ak

GUUUUD VA SÖÖT!

nadia ak

GUUUUD VA SÖÖT!

emelie

hejhej.

Kika gärna in till mig.

Finns kanske något du tycker om :D



kram

Linda

Jättefin blogg! Och vilken söt hund :)

jennifer

kolla in min miniguide från new york!

stoltablondiner

Phoxbyn säger (23:24):

men du vet sofi

Sessie bitch säger (23:25):

ah?

Phoxbyn säger (23:25):

de kosstar xD

Sessie bitch säger (23:25):

skräll

hur visste jag att det skulle komma upp.

Phoxbyn säger (23:25):

haha bjud dricka

Sessie bitch säger (23:25):

how many, and what

Phoxbyn säger (23:26):

2 mtn dew high voltage typ 20kr eller nått

pauline

guuuuuud vilken söt hund!!

Julia

Fiin blogg!

Johanna

Super söt!

alexandra

var gärna med i min tävling på min blogg om du vill:)

Silje Hesthagen

Herre så nydelig hund!

"Aut vincere, aut mori"

haha jävlar va kommentarer du har fått, tog mig en evighet att skrolla ner x)



Du får ta honom oftare till landet, tror både molle, mommo och moffa kommer uppskatta det iallafall =p

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: