Helgen

I helgen var vi på inför-50-år-kalaset. Tjuvstartade lite kan man säga.
Kalaset var mycket trevligt med god mat och tårta... och ostkrokar. Visst var man tvungen att hjälpa Mats att äta.
Det var fler som listat ut att hans stora last här i livet är just ostkrokar, så det blev en del påsar!

Idag gjordes första fisketuren, för min del. Danne har ju redan hunnit varit iväg.
Det var lika ogivande som vanligt, men skönt väder var det.
Solen värmde och det är första gången den här vintern termometern visat plus.

Just nu sitter jag och väntar på Molle 7 veckor bilden.
Tänk att nu är det precis en vecka kvar innan vi får hem vår knul.
Jag ska buda på Tradera på en bur också, som vi förhoppningsvis hämtar på vägen ner.

Nu är vi hemma på Frozen Island igen.












KOMMENTARER:
Bea

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH LINN!

Vad himla roligt och vad GLAD jag blir för er, men speciellt din skull:D

Vad roligt med en liten pluttis, självklart kommer jag förbi och tar bilder, men framförallt tar massa pussar!

Han ser verkligen helt bedårande ut! Lilla Moltas!

GRATTIS!:D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: